Новини. Маршрутники заявляють, що не можуть виконати нові вимоги КМДА
Приватні перевізники не можуть технічно пристосуватись до нових умов перевезень в громадському транспорті Києва, повідомив голова Асоціації перевізників Києва та області Володимир Мойсеєнко.
За його словами коли правила розроблялись, то прохання Асоціації про залучення до процесу в КМДА проігнорували. Хоча асоціація готов до діалогу, аби підняти якість перевезень, проте щоб це було реально до виконання.
Головна перепона – це температурний режим (влітку має бути не більше +22°С, а взимку не менше +15°С.), адже нинішні автобуси не передбачають встановлення кондиціонерів.
«Якщо у 2017-2020 роках ми купляли «Ataman» по 80 тис. доларів, то тепер єдиний вихід купляти б/у в Європі. На 150 маршруті купили 13 Volvo. Проте в місті всього 1500 автобусів. Було б серед них 300-400 таких Volvo, то ми могли говорити про нові вимоги. А так, хай цей перевізник покаже що при такому тарифі це економічно вигідно.» – заявив Володимир Мойсеєнко в коментарі The Village.
Також голова асоціації додав, що на дохідність впливає сам маршрут, а ще є ділянки, де такі автобуси не можуть проїхати. За його інформацією, перевізник, що придбав б/у Volvo, сам був змушений змінити маршрут.
«Якщо взяти ЄС, то там є чіткі вимоги. Але ж там купується транспортна робота. Місто платить перевізнику, а в нас нема допомоги міста – лише умови. Або місто допомагає, або підіймайте тариф. Ми в асоціації проти підняття тарифу, бо за 30-40 гривень ніхто не зможе користуватись.» – додав Володимир Мойсеєнко.
Щодо інших нововведень, то в асоціації повідомили, що відсутність музики й надання домедичної допомоги давно прописане в Законодавстві. За відсутність останнього Укртрансбезпека може навіть позбавити ліцензії, що гірше ніж просто розірвання договору на маршрут від КМДА,
Щодо питання щодо обов'язкового розміщення інформації про водія, то перевізники згодні виконувати це рішення, але є перепони щодо розміщення водійського посвідчення, адже це порушує закон про персональні дані.
Вимоги щодо форми одягу, за словами Мойсеєнка, прописані ще з 2012 року. Проблемою є те, що водії постійно змінюються, й часто виїжджають працювати за кордон. Тому пошити форму є іноді затратно.
У липні Пасажирські перевізники Києва підписали договори з КМДА за новими умовами.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Фото: Анастасія Дейна