В інтернеті зʼявилася перша ШІ-креативна агенція. Вона генерує ідеї безкоштовно
Uncreative agency позиціонує себе як перша креативна агенція, яка працює винятково на ШІ. Ніяких людей, ніяких зривів дедлайнів, ніяких бюджетів. Тільки готові ідеї за 2 хвилини – абсолютно безкоштовно. В соцмережах Uncreative вже отримала розголос – користувачі із задоволенням тестують ШІ на креативність – без реєстрації та SMS. AIN.UA розповідає, як працює Uncreative.
Щоб згенерувати собі бриф, достатньо задати параметри: назва бренду, тип кампанії (ТВ-реклама, соцмедіа-кампанія тощо) аудиторія, на яку таргетуєтесь, та бажані результати. Наприклад, залучити нових покупців.
Редактор AIN.UA попросив розробити ідеї для TikTok-челенджу, який допоміг би залучити нових підписників серед підприємців.
Далі відбувається магія: приблизно хвилину ШІ генерує контент, поки замовник спостерігає за тим, як робот «молиться, ходить по піску, читає реддіт, телефонує фрілансеру, пише заголовки, робить скетчі, йде на перекур» і т.п.
Бриф приходить на пошту, яку редактор вказала при замовленні, вже за хвилину. В ньому – три ідеї з коротким описом. Звісно, це далеко від повноцінного брифу, але доволі непогано для початку, якщо у вашого штатного креативника видався важкий день.
Ідеї генеруються безкоштовно в рамках експерименту, обмежень по кількості запитів наразі немає. В майбутньому Uncreative почне брати $5 за бриф.
Uncreative запустили 1 січня 2023 року – саме цим днем датована перша версія політки користування сервісом. Хто розробив інструмент, поки що невідомо. Про це немає ні слова в дисклеймері та політиці конфіденційності, опублікованих на сайті. Відомо лише, що розробники Uncreative дислокуються в Каліфорнії та підпорядковуються законодавству США.
Чому це цікаво
Uncreative – у першу чергу інструмент для фану та експериментів, але в жодному разі не повноцінна заміна живим креативникам. Ідеї, згенеровані ШІ, достатньо тривіальні і поверхневі, але, враховуючи швидкість та простоту, з якою вони генеруються, а також те, що це безкоштовно, Uncreative може стати корисним для маркетологів та креативників, коли потрібно швидко та у великій кількості продукувати велику кількість ідей.
ШІ не може замінити людину, але може підштовхнути до рішення проблеми, коли перенавантажений спеціаліст через стрес не може увійти у стан потоку. Інколи розвити та відточити ідею буває простіше, аніж вигадати її з нуля.