Netflix змусить користувачів регулярно заходити з домашнього Wi-Fi
Стримінговий сервіс Netflix тепер вимагає користувачів раз на місяць підключатися до Wi-Fi вдома, відкривати додаток або сайт і щось переглядати. Так компанія бореться із недобросовісними клієнтами, які дають свої паролі іншим, щоб зекономити, пише The Streamable.
- Облікові записи Netflix все ще доступні для спільного використання, але лише в межах однієї родини.
- Netflix запропонує користувачам, які спробують увійти у ваш обліковий запис з іншого місця, зареєструвати власний обліковий запис і заблокувати їм доступ, доки вони цього не зроблять.
- Однак Netflix не почне автоматично стягувати плату з власників облікових записів, чия інформація використовується поза їхніми домівками.
- Користувачі, які хочуть використовувати Netflix на готельному телевізорі, корпоративному ноутбуці тощо, можуть запросити тимчасовий код під час входу. Це надасть їм доступ до свого облікового запису протягом семи днів поспіль.
- Netflix використовує IP-адреси, ідентифікатори пристроїв і активність облікового запису, щоб визначити, чи пристрій, на якому ви ввійшли у свій обліковий запис, підключено до вашого основного місцеперебування.
Чому це цікаво?
Ці заходи здаються першими обережними кроками, щоб уникнути масового відтоку користувачів, які спільно використовують облікові записи. Якщо вони не виправдають очікувань, в компанії можуть створити більш суворі заходи, такі як стягнення плати з користувачів, які продовжують надавати свою реєстраційну інформацію. У 2022 році Netflix почав тестувати методи стягнення з користувачів $3, коли хтось не вдома отримував доступ до їхнього облікового запису в кількох країнах Латинської Америки.
За підрахунками Netflix, понад 100 мільйонів користувачів у всьому світі заходять на стримінг за допомогою облікових даних для входу інших користувачів. Компанія сподівається, що, поклавши край спільному використанню облікових записів отримає нові доходи. Це, по суті, єдиний спосіб, за допомогою якого Netflix може значно збільшити кількість передплатників у Північній Америці, де сервіс наразі має найбільшу частку проникнення на ринок.