Новини. Telegram анонсував запуск реклами в месенджері
Месенджер Telegram анонсував запуск рекламних публікацій, які з’являтимуться у каналах, які мають понад тисячу підписників, повідомляє засновник месенджеру Павло Дуров.
Реклама не з'являтиметься у списку чатів, особистих розмовах чи групах. Зміни торкнуться лише великих каналів – сервісів, де вже й так є реклама.

За словами Дурова, для показу реклами не будуть використовуватися особисті дані. Її зміст залежатиме винятково від тематики каналу, де з’являтимуться такі повідомлення.
Також у рекламі допускатимуться лише короткі тексти без фотографій та посилань.
«Офіційні рекламні повідомлення, які впроваджує Telegram, будуть набагато комфортнішими для користувачів. Дохід від таких рекламних оголошень дозволить Telegram далі надавати користувачам безкоштовний та необмежений сервіс», – підкреслив Дуров.
Telegram – месенджер, який дозволяє обмінюватися текстовими повідомленнями, графічними та відеофайлами, а також телефонувати іншим користувачам. Його створив російський розробник Павло Дуров у 2013 році. Кількість активних користувачів месенджера наближається до 500 мільйонів.
23 грудня 2020 року Павло Дуров повідомив, що з 2021 року в месенджері з'явиться реклама, але він пообіцяв, що зміни відбуватимуться «ненавʼязливо».
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі