YouTube вводить новий рекламний формат, який може дратувати глядачів
YouTube введе новий рекламний формат — тепер платформа показуватиме рекламу після «пікових моментів». Тобто таких, які змушують глядачів уважніше слідувати на за тим, що відбувається на екрані, пише TechCrunch. Компанія представила цей новий формат під час своєї презентації Upfront.
Ці «пікові моменти» шукатиме Gemini — штучний інтелект Google. Так компанія хоче зробити рекламу вигіднішою для рекламодавців, адже вона «ловить» увагу глядачів тоді, коли вони найбільше залучені у перегляд.
Така стратегія подібна до методу емоційно-орієнтоване таргетування — коли рекламу розміщують так, щоб вона відповідала емоційному стану глядача. Вважається, що в моменти сильного емоційного піднесення люди краще запам’ятовують її.
Однак для глядачів таке переривання може дратувати — особливо тоді, коли вони повністю занурені в емоційний сюжет відео й хочуть якнайшвидше повернутися до перегляду.
У пов’язаних новинах YouTube також анонсував ще один рекламний формат, який може більше сподобатися користувачам: інтерактивну стрічку з товарами, де можна переглядати й купувати товари просто під час показу реклами.
Нагадаємо, нещодавно YouTube розпочав тестування нового тарифного плану Premium для двох користувачів у вибраних країнах.