Великдень в ЕКО МАРКЕТ: що українці купували найчастіше і які товари несподівано злетіли в рейтингах Реклама

Великдень для українців - це не лише духовне свято, а й період активної підготовки: від прикрашання оселі до вибору традиційних страв. У передсвятковий період мережа супермаркетів ЕКО МАРКЕТ запустила тематичну кампанію “Острів Пасхи” - символічну оазу вигідних покупок, святкового настрою та несподіваних відкриттів. Спеціальні пропозиції, оновлене оформлення магазинів та акцент на великодній асортимент зробили підготовку до свята приємною і доступною.
Напередодні Великодня компанія уважно відстежувала, що саме цікавило покупців і святковий тиждень чітко окреслив фаворитів. Деякі товари традиційно очолили рейтинги, а деякі - приємно здивували несподіваним злетом популярності.

Традиції залишаються незмінними: ТОП великодніх фаворитів
До лідерів продажів увійшли продукти, які традиційно є основою святкового кошика:
«Ми ретельно готувалися до кампанії “Острів Пасхи”, аби запропонувати українцям усе необхідне для свята - від традицій до новинок. Приємно бачити, що наш асортимент не тільки відповів очікуванням, а й надихнув клієнтів на неочікувані покупки», - коментує Віталій Старомінський, заступник генерального директора з маркетингу ЕКО МАРКЕТ.

Несподівані хіти: що ще купували українці?
Цікаво, що у ТОП-продажів несподівано увірвалися товари, які зазвичай не пов’язуються з Великоднем. Серед них:
“Острів Пасхи” вкотре підтвердив: ЕКО МАРКЕТ - це не просто магазин, а справжнє місце великодніх зустрічей, нових відкриттів і яскравих вражень. І хоча свята вже позаду, наша місія залишається незмінною - робити щоденні покупки приємними, вигідними і турботливими”, - зазначив Віталій Старомінський та наголосив, що у компанії вже готуються до нових акцій та цікавих пропозицій для покупців.