Мы в соціальних мережах

Facebook

Showreel

Video

У Франції "перемир'я" Путіна назвали "маркетинговим ходом" для Трампа

13:15:05

Так зване "великоднє перемир'я" Росії з Україною було маркетинговою операцією російського диктатора Володимира Путіна, щоб завоювати довіру президента США Дональда Трампа. Про це заявив міністр закордонних справ Франції Жан-Ноель Барро, передає Politico у вівторок, 22 квітня.    За його словами, тимчасове "перемир'я", яке очільник Кремля оголосив 19 квітня, і в порушенні якого Київ негайно і неодноразово звинувачував Москву, було лише для видимості.   "Великоднє перемир'я, яке він (Путін - ред.) оголосив дещо несподівано, було маркетинговою операцією, операцією приманки, спрямованою на те, щоб запобігти підвищенню нетерпіння і гніву президента Трампа", - сказав Барро.   Росія відкинула пропозицію про повне припинення вогню, висунувши довгий перелік умов, які відкладають його виконання. РФ також неодноразово порушувала узгоджену домовленість не завдавати ударів по українській енергетичній інфраструктурі протягом 30 днів.   Нагадаємо, російський диктатор закликав до двосторонніх переговорів з Україною  щодо взаємного припинення ударів по цивільних об'єктах . Президент Володимир Зеленський заявив, що  Україна готова до діалогу для початку часткового перемир'я з Росією , яке передбачатиме заборону на далекобійні удари по цивільних об'єктах.  Три дні на угоду? Переговори про мир тривають