Новини. Fozzy Group за допомогою штучного інтелекту автоматизує продажі у фудкортах
Fozzy Group почала навчання штучного інтелекту Kissa AI в умовах реального життя для автоматизації обслуговування на касах фудкортів, і не тільки.
В компанії заявляють, що Kissa AI — здатна обслуговувати гостей на касі без допомоги людини. Процес від сканування до виставлення рахунку займає 4 секунди, що майже у 10 разів швидше, ніж робота класичної каси.

Система складається з трьох камерам, ваг, світлових індикаторів, екрану, сканера й платіжного терміналу. З технологією комп’ютерного зору Kissa AI розпізнає страви та формує чек для гостя.

Сенсори в екосистемі, застосовуючи візуальні та голосові команди й фідбек, допомагають людині зрозуміти штучний інтелект.
Увесь шлях гостя виглядатиме наступним чином:
1) Під час першої взаємодії відвідувачі проходять онбординг: на екрані з’являється анімація, яка демонструє функціонал. Невдовзі буде додано сонар, який допоможе визначати положення у просторі та рухи гостей, щоб підлаштовувати онбординг під їхню поведінку.
2) Відвідувачі ставлять тацю з їжею і напоями у «портал» нейронної мережі. Кольорові світлові індикатори разом з інтерактивним екраном дають підказки про перебіг процесу: режим очікування і готовності, розпізнавання, оплата. Невдовзі буде додана можливість голосового спілкування з гостями.
3) Гості сканують картку «Власний Рахунок». На етапі навчання Kissa AI обслуговує тільки учасників «Власного рахунку», щоб була можливість компенсувати помилки у розпізнаванні страв.
4) Оплата відбувається автоматично, якщо у мобільному додатку «Сільпо» підключений Masterpass TM.
Перший етап розвитку штучного інтелекту почався у червні 2020 року, коли нейромережа почала навчатися на синтетичних даних. З липня 2021-го нейромережа самонавчається вже на так званих «живих даних».
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Фото: Fozzy Group