Кабмін поновив заборону на продаж пального стандартів Євро-3 і Євро-4
Кабінет міністрів вніс зміни до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельних палив, відновивши вимоги щодо якості пального на рівні не нижче ніж Євро-5.
Про це повідомив представник уряду в парламенті Тарас Мельничук за підсумками засідання Кабміну 23 січня.
За його словами, відновлено вимоги щодо якості пального на рівні не нижче ніж Євро-5.
Крім того, у межах імплементації директив Євросоюзу №98/70/ЄС та №1999/32/ЄС заборонено продаж етилованого бензину та встановлено вимоги на паливо, яке використовується в дорожніх транспортних засобах і недорожній рухомій техніці (зокрема, суднах внутрішнього плавання), сільськогосподарських і лісогосподарських тракторах і рекреаційних суднах.
Реклама:
При цьому, в проєкті постанови про внесення змін до техрегламенту, який розміщений на сайті Міністерства енергетики 18 січня 2024 року, зазначається, що документ набирає чинності з моменту опублікування.
Нагадуємо:
З травня 2022 року було внесено зміни до технічного регламенту щодо вимог до моторного палива, які дозволяли на час воєнного стану в Україні ввести в обіг автомобільні бензини й дизельне пальне за екологічним класом Євро-3 і Євро-4. Це передбачала постанова Кабміну від 13 травня 2022 р. №570.
Реклама:
Дане рішення було зумовлено критичною ситуацією щодо постачання пального, що склалася через руйнування нафтобаз, нафто- і газопереробних заводів, а також блокування традиційних шляхів постачання нафтопродуктів унаслідок збройної агресії Російської Федерації.
Згодом Україна налагодила нові маршрути постачання нафтопродуктів. А учасники ринку уклали довгострокові контракти з європейськими виробниками й міжнародними трейдерами. На сьогодні ситуація на паливному ринку є стабільною, а потреби економіки держави, Сил оборони України та інших споживачів задовольняються паливом в необхідному обсязі.