Amazon оштрафували в Європі на майже 900 мільйонів доларів
Європейський регулятор у сфері конфіденційності оштрафував онлайн-рітейлера Amazon на 887 мільйонів доларів за порушення, що стосуються реклами.
Про це пише CNBC.
Це найбільший в історії штраф, призначений за порушення закону Євросоюзу про захист даних. Amazon назвала рішення регулятора необгрунтованим і пообіцяла подати на нього апеляцію.
Також регулятор доручив Amazon переглянути ряд ділових практик, проте в повідомленні не уточнюється, про що саме йде мова.
"Рішення, пов'язане з тим, як ми показуємо клієнтам релевантну рекламу, засноване на суб'єктивних і неперевірених інтерпретаціях європейського закону про конфіденційність, запропонований штраф абсолютно не відповідає навіть подібної інтерпретації", - повідомила компанія.
Сума підсумкового штрафу відповідає близько 4,2% чистого прибутку інтернет- рітейлера за 2020 рік, яка склала 21,3 млрд дол, і 0,2% виручки в розмірі 386 млрд дол.
Нагадуємо:
Компанія Amazon прозвітувала про зростання доходу на 27% - до 113,08 млрд дол - це значне уповільнення порівняно з 2 кварталом 2020 року, коли дохід зріс на 41%.