Мы в социальных сетях

Facebook

Showreel

Video

В США студентка подавилась на конкурсе по поеданию хот-догов и умерла

16:23:01

  В Бостоне умерла студентка Мэделин Никпон, которая участвовала в конкурсе по поеданию хот-догов на скорость. Об этом сообщает The Journal News .   Отмечается, что трагедия произошла 17 октября. За день до этого 20-летняя студентка Университета Тафтса потеряла сознание во время благотворительной акции по сбору средств на борьбу с раком груди.   Она участвовала в конкурсе по поеданию на скорость хот-догов и подавилась.  Мэделин оказывали первую помощь до приезда врачей, однако в итоге она умерла в больнице, не приходя в сознание.   Предполагается, что причиной смерти стала асфиксия.   Никлон вела активную социальную жизнь и хорошо училась. Почтить память Мэделин собрались несколько тысяч студентов и работников учебного заведения.   Ранее сообщалось, что москвич  проглотил слишком большой кусок сала и задохнулся до приезда скорой помощи.   Юная модель подавилась шоколадом и умерла

Страхова ARX отримала "Золотий знак якості." Все більше клієнтів переходять у діджитал

15:41:51

Діджитал технології допомагають не тільки швидко купувати страхові продукти, а й оперативно реагувати на звернення клієнтів. Швидкість зворотного зв'язку - один з основних показників рівня сервісу компанії в сучасному світі. Пандемія послужила каталізатором розвитку діджитал, і клієнти все більше віддають перевагу саме онлайн зв'язку з компанією Цей тренд розуміють і вітають в страховій компанії ARX. Наприклад, кількість звернень, які отримала компанія за час пандемії через соціальну мережу Facebook, збільшилася на 35%. Можна однозначно стверджувати, що це найбільш популярний канал спілкування з клієнтами.  Клієнти можуть зв'язуватися з компанією і через інші соцмережі - Instagram, Telegram, а також в додатку MyArX. У паперовому вигляді, через офіційний канал, звернень стає все менше. Поліпшується і якість сервісу. В цілому за 3-й квартал 2021 кількість скарг клієнтів склала всього 1% від загального числа заявлених подій. Також в 3-му кварталі ARX отримала "Золотий знак якості" eKomi, на підставі сервісу зворотного зв'язку від своїх клієнтів. Цей сервіс називається Тransparent Customer Feedback або TCF, він застосовується до продукту "КАСКО. Все включено." TCF дозволяє клієнтам відразу після врегулювання оцінити якість послуг компанії за 5-зіркового шкалою, а також додати свої побажання по кожному етапу врегулювання. Відгуки з'являються на сайті компанії в режимі реального часу. Адмініструє процес збору і перевірки відгуків незалежна компанія eKomi, яка базується в Німеччині, і є європейським лідером в області роботи зі зворотним зв'язком клієнтів. У 3-му кварталі 2021 року рейтинг TCF склав 4,8 бали з можливих 5. Це дуже високий показник, який і відзначається "Золотим знаком" eKomi. В цілому компанія вже 12 років лідирує в КАСКО, забезпечуючи клієнтам максимальний захист їх авто. 94% клієнтів задоволені сервісом компанії з продукту "КАСКО. Все включено. За результатами 6 місяців 2021, обсяг премій по КАСКО склав понад 905 млн. грн, показавши приріст 36% до 2020 року.