Новини. «Укрзалізниця» розпочала продаж квитків на всі потяги через Telegram і Viber
З 1 жовтня «Укрзалізниця» запустила продаж квитків на всі поїзди далекого прямування через Viber і Telegram, повідомляє перевізник.
Придбати квиток можна через чат-боти. Для купівлі квитка треба ввести потрібне місто та обрати станцію відправлення й прибуття, після чого стає доступним розклад.
Далі чат-бот покаже розклад потягів на цей день, кількість місць у різних класах, розсадження у вагонах, де потрібно обрати місце та написати ім’я й прізвище.
Також чат-боти мають функції:
- продажу та повернення квитків;
- замовлення харчування;
- розкладу руху;
- інформування про прибуття, запізнення поїзда, номер колії;
- онлайн-табло.
Крім того, пасажири можуть оцінити якість поїздки, чистоту вагона і сервіс провідника, а також залишити зворотний зв'язок в спеціальній формі.
Протестувати роботу чат-ботів можна у Viber і Telegram.
У січні 2021 року «Укрзалізниця» запустила чат-боти у Viber і Telegram. В них можна було придбати квитки лише на потяги «Інтерсіті+» та подивитися їхній розклад.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі