Сливи виявилися найкориснішим фруктом для серцяВчені назвали фрукти та овочі особливо корисні для здоров’я серця
Вчені з’ясували, що не всі фрукти і овочі однаково корисні для здоров’я серця. Найбільше флаванолів, які позитивно впливають на серцево-судинну систему, в сливах, журавлині, огині, зеленому чаї, садових бобах, вишні, яблуках, полуниці, чорниці та квасолі пінто. Важливим є не тільки споживання овочів та фруктів, а й правильний вибір продуктів.
Дослідження показало, що не всі овочі та фрукти однаково корисні для профілактики серцево-судинних захворювань.
Міжнародна група науковців з Університету Редінга, Гарвардської медичної школи, Каліфорнійського університету в Девісі та компанії Mars, Inc. з’ясувала, що регулярне споживання продуктів, багатих на флаваноли, може суттєво знизити ризик смерті від серцево-судинних захворювань, повідомляє MedicalXpress.
У межах дослідження фахівці проаналізували харчові звички понад 30 тисяч мешканців США та Великої Британії. Результати показали, що більшість людей отримують недостатню кількість флаванолів - біологічно активних сполук, які позитивно впливають на здоров’я серця та судин.
Провідний автор роботи доктор Хав’єр Оттавіані наголосив, що для досягнення захисного ефекту важливе не лише загальне споживання фруктів і овочів, а й правильний вибір конкретних продуктів. За його словами, багато людей вважають, що достатньо просто збільшити кількість рослинної їжі в раціоні, однак вміст флаванолів у різних продуктах суттєво відрізняється.
Найбагатшими джерелами цих речовин виявилися сливи, журавлина, ожина, зелений чай, садові боби, вишня, яблука, полуниця, чорниця та квасоля пінто.
Професор Гюнтер Кунле з Університету Редінга зазначив, що рекомендація вживати щонайменше п’ять порцій овочів і фруктів щодня залишається актуальною. Водночас сучасні дослідження свідчать, що не менш важливо звертати увагу на їхній склад і поживні властивості.
Подальше вивчення флаванолів допоможе зробити рекомендації щодо харчування більш точними та ефективними для профілактики серцево-судинних захворювань.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що вживання кавуна може знизити ризик серцево-судинних захворювань.
Середземноморська дієта може знизити ризик інсульту на 25% - вчені
Новини від Корреспондент.net в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/korrespondentnet та WhatsApp













