Нідерландський McDonald’s видалив ШІ-рекламу після хвилі критики
Нідерландський McDonald’s видалив рекламу, створену за допомогою штучного інтелекту, після хвилі критики, пишуть The Guardian та BBC.
Реклама під назвою «Найжахливіша пора року» зображує сцени різдвяного хаосу: Санта потрапляє в затор, а голландський велосипедист, завантажений подарунками, ковзається на снігу. Головне послання: «Відпочиньте в ресторані McDonald's до січня і переживіть святковий сезон».
Користувачі в інтернеті обурилися рекламою та, зокрема, штучним інтелектом у ній. Дехто скаржився на «моторошних» персонажів, інші – на поганий монтаж з купи уривків.
Проте Мелані Брідж, виконавча директорка компанії Sweetshop Films, яка створила рекламу, стала на захист використання штучного інтелекту. За її словами, виробничий процес тривав сім тижнів, протягом яких команда «майже не спала» та створила «тисячі дублів, а потім оформила їх під час монтажу, як це робили б у будь-якому високоякісному виробництві».
«Мова ніколи не йде про заміну майстерності, а про розширення набору інструментів. Бачення, смак та лідерство – це завжди буде людським», – сказала вона.
Компанія Coca-Cola показала свою оновлену святкову рекламу “Holidays are coming” («Свято наближається»), яку створили повністю з використанням штучного інтелекту у 2024 році. Тоді компанію розкритикували за цей крок.
Обкладинка: скриншот з реклами McDonald's Netherlands




