Авіакомпанія Emirates почала використовувати штучний інтелект для прогнозування турбулентності та її вплив на рейси
Авіакомпанія Emirates почала використовувати штучний інтелект для передбачування турбулентності та її вплив на рейси, пише Euronews.
Нова технологія може генерувати «дані в режимі реального часу», які сигналізують пілотам про зони турбулентності на траєкторіях польоту, кажуть у компанії. Також там додають, що авіакомпанія не може гарантувати польоти без турбулентності, хрча ця технологія сприяла «значному зменшенню» кількості випадків неочікуваної сильної турбулентності за останній рік.
Збільшення турбулентності може коштувати галузі від 150 до 500 мільйонів доларів [від 134 до 465 мільйонів євро] щорічно лише у США. Кожна додаткова хвилина, проведена під час польоту в умовах турбулентності, збільшує знос літака, а також посилює ризик травмування пасажирів та бортпровідників, пояснює метеоролог з Університету Редінга.
Чому збільшується турбулентність
Зміна клімату робить небо більш вибоїстим, що збільшує турбулентність, кажуть експерти.Минулого року дослідження метеорологів з Університету Редінга у Великій Британії показало, що через зміну клімату небо стало на 55% більш вибоїстим, ніж сорок років тому.
Турбулентність важко уникнути, оскільки вона не відображається на метеорологічному радарі в кабіні польоту або є занадто локалізованою для розрахунку більшістю погодних моделей.
Смертельні випадки та серйозні травми від турбулентності трапляються дуже рідко, але це є основною причиною несмертельних травм пасажирів та екіпажу, йдеться у даних Міжнародної асоціації повітряного транспорту.
Малайзійська компанія YTL Group у партнерстві з Sea Limited створили банківський застосунок Ryt Bank, де основу всіх банківських операцій становить штучний інтелект.
Обкладинка: John McArthur, Unsplash






