Українці більше не отримуватимуть спам-дзвінки – Мінцифри
Українці більше не отримуватиму спам-дзвінки з нав’язливою рекламою і потенційно шахрайські дзвінки, повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Оператори самостійно блокуватимуть такі дзвінки, однак зміни вводитимуть поступово, щоб дати час на технічні доопрацювання, пояснив Федоров.
Як це працюватиме
Бізнес має укласти договір з оператором і зареєструвати ті номери, з яких зможе телефонувати. Якщо відповідні номери не будуть зареєстровані, виклики зможуть блокувати автоматично. «Уже скоро оператор зможе блокувати номер за зверненням користувача», – обіцяє міністр.
Які ще правила впроваджують
- в особистому кабінеті користувача можна не лише переглянути всі свої витрати, а й вимкнути контент-послуги самостійно;
- швидкість інтернету має бути прописана в угоді. «Якщо оператор обіцяє 100 Мбіт/с, а ви отримуєте 40 – це порушення договору й ви можете подати скаргу або звернутися до суду»;
- Користувачі у зоні бойових дій не втратять зв’язок через несплату послуг, а їх SIM-карти не блокуватимуть. До того ж під час першого входу в мережу користувачам надаватимуть безплатний пакет зв'язку.
Штрафувати мобільних операторів за спам пропонували ще в серпні 2017-го – тоді зареєстрували відповідний законопроєкт. Під «спамом» розуміють будь-які повідомлення, в тому числі текстові, графічні, голосові, які приходять абоненту без їх попередньої згоди.
Обкладинка: screenrant