Greenvi AI залучив €25 000 гранту від Seeds of Bravery. Що відомо
У квітні цьогоріч український стартап Greenvi AI, ШІ-помічник для аналізу ринку відновлюваної енергетики, залучив €25 000 гранту від програми Seeds of Bravery. Про це СЕО стартапу Станіслав Масевич розповів AIN.
Залучені гроші спрямує на запуск нових ШІ-агентів й інтеграцію з CRM, підготовку до масштабування платформи на ринки США та ЄС, а також — розширення технічної команди.
Наразі Станіслав Масевич — соло-засновник. Він розповів, що до Greenvi AI уже мав досвід створення вебзастосунків і практичний досвід роботи з ШІ, зокрема в проєкті компанії KoreaTelecom.
Після отримання гранту до команди планує залучити двох досвідчених ШІ-інженерів, з якими вже працював раніше — один із них потенційно може взяти на себе роль СТО. Також шукає фахівців із Data Science.
Зараз Greenvi AI на етапі раннього зростання й поки не проводили офіційного раунду з визначенням оцінки.
Більше про Greenvi AI
На сайті Greenvi AI йдеться, що це ШІ-асистент для оптимізації проєктів у сфері відновлюваної енергетики в Європі та США. Він дає ринкові звіти й дослідження, персоналізовані стратегії та аналітику в реальному часі, щоб допомогти реалізовувати проєкти.
«Наприклад, інжинірингова компанія зі США хоче знайти останні дані щодо проєктів сонячної енергетики в Європі, які на ранній стадії, щоб запропонувати свої послуги. За допомогою наших ШІ-агентів це можна зробити за кілька хвилин. Ми раді, що можемо автоматизувати те, що раніше займало багато часу та потребувало чималих коштів», — пояснив засновник.
За словами Станіслава Масевича, на розробку Greenvi AI пішло чотири місяці. Платформа збирає інформацію з відкритих джерел, агрегаторів, звітів, тендерних порталів; а ще планують додавати кастомні дані компаній та організацій за їхньою згодою.
Першу публічну версію Greenvi AI запустили цього місяця, і одна компанія з США вже стала першим платним підписником. Ще 12 компаній з ЄС, України, Туреччини, Південної Кореї висловили інтерес.
Поки що платформа працює у форматі обмеженого доступу за запрошенням. Стартап планує залучити перших 20–30 активних користувачів, провести з ними демо, інтегрувати відгуки та підготуватися до масштабного запуску.
Зараз на Greenvi AI діє підписка раннього доступу — $45/місяць. У планах — запровадити ширші пакети ($79–$269/місяць), корпоративні рішення та інтеграції з CRM і системами продажів.