
Пауза на користь: Jeep і Ювентус відновлюють партнерство
Емблема Jeep знову прикрасить форму "б'янконері" до Світового Клубного Чемпіонату 2025 року.
Американський автовиробник Jeep планує відновити співпрацю з туринським Ювентусом. Логотип бренду знову з'явиться на футболках "б'янконері" напередодні Клубного чемпіонату світу 2025, як повідомляє Reuters. Представники сторін активно обговорюють умови нового партнерства. Jeep та Ювентус працювали разом понад десять років, поки не припинили відносини минулого літа. З того часу "Стара синьйора" не змогла знайти стабільного титульного спонсора. Пауза у співпраці дозволила Jeep скоротити витрати. Під кінець попередньої угоди компанія платила 45 мільйонів євро на рік, а зараз витрати складуть лише 25 мільйонів. Деталі потенційної угоди залишаються невідомими. Раніше повідомлялося, що Тоттенгем вирішив боротися за екстренера Ювентуса
Новини від Корреспондент.net в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/korrespondentnet та WhatsApp