
Google програла справу про монополію в сфері рекламних технологій
Судовий процес тривав три тижні. Google вже заявила, що оскаржуватиме частину рішення.
Міністерство юстиції США виграло антимонопольну справу проти Google, звинувативши компанію в зловживанні монопольним становищем на ринку рекламних технологій, повідомляє The Verge.
У рішенні судді Леоні Бринкема зазначається, що компанія Google навмисно здійснювала низку антиконкурентних дій для отримання і підтримки монопольної влади на ринку серверів для видавців та рекламних бірж для відкритої веб-реклами. За її словами, протягом понад десяти років Google нав'язувала використання своїх рекламних продуктів шляхом контрактних умов та технічної інтеграції, що дозволило компанії укріпити монополію у двох ключових сегментах.
Google вже заявила, що оскаржуватиме частину рішення. Віцепрезидентка компанії з регуляторної політики Лі-Енн Малголланд зазначила, що суд "визнав законними наші інструменти для рекламодавців та придбання, зокрема DoubleClick", але компанія "не погоджується з рішенням щодо інструментів для видавців".
У рішенні також згадується той факт, що Google не зберігала внутрішні повідомлення, зокрема у службовому месенджері, який автоматично видаляв частину листування. Суддя назвала таку поведінку потенційно санкційною, однак вирішила не карати компанію, оскільки рішення можна було ухвалити на основі доступних доказів.
Судовий процес тривав три тижні.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у Британії подали позов проти Google на £5 млрд.
США планують зобов’язати Google продати браузер Chrome
Новини від Корреспондент.net в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/korrespondentnet та WhatsApp