OpenAI провела перший у своїй історії ребрендинг — що відомо про новий стиль
Компанія OpenAI, розробник ChatGPT, вперше за свою історію провела ребрендинг та представила новий візуальний стиль. Хоча зміни можуть здатися ледь помітними, однак один з розробників айдентики в інтерв'ю з журналом Wallpaper пояснив, що дизайнери прагнули створити більш органічний та людяний образ компанії, зберігаючи при цьому відчуття авторитету, технологічної досконалості та фокусу на дослідженнях.
Новий стиль вже можна побачити на сайті OpenAI.com і відображається у всіх версіях ChatGPT — від браузерної до мобільних застосунків. Окрім того, оновлений сайт тепер зустрічає користувачів формою чатбота, яка, однак, одразу перенаправляє на chatgpt.com.
Оригінальний дизайн був створений генеральним директором OpenAI Семом Альтманом та співзасновником Іллею Суцкевером. Новий же розробила внутрішня команда під керівництвом Вайта Меллера та Шеннон Джагер у співпраці з берлінською студією ABC Dinamo та голландською Studio Dumbar.
Оновлення торкнулося знакового лого OpenAI — «квітки», яка отримала чіткіші лінії та розширений центральний простір, що робить її трохи більш виразною.

Перемальований логотип OpenAI

Геометрія, що лежить в основі перемальованого логотипа OpenAI
Окрім оновленого лого, OpenAI представила власний шрифт під назвою OpenAI Sans, який описується як поєднання «геометричної точності та функціональності з округлим, доступним характером».

Новий шрифт OpenAI Sans
Наприклад, літера O у логотипі має ідеально круглу зовнішню форму та недосконалу внутрішню, що було зроблено для протидії надмірній роботизованій точності і «зробити речі більш людськими».

Логотип компанії у форматі OpenAI Sans
Центральним елементом візуальної ідентичності стала «емоційна точка» — пульсуючий синій диск, що символізує взаємодію користувача зі штучним інтелектом.

На запитання про роль інструментів штучного інтелекту, таких як ChatGPT, у процесі розробки, дизайнери відповіли, що команда використовувала ШІ лише для розрахунку варіантів шрифту.
«Ми співпрацюємо з провідними експертами у галузі фотографії, типографіки, моушндизайну та просторового дизайну, інтегруючи такі інструменти штучного інтелекту, як DALL·E, ChatGPT і Sora, як ідейних партнерів», – розповіли дизайнери журналу. «Цей подвійний підхід — де людська інтуїція зустрічається з генеративним потенціалом ШІ — дозволяє нам створити бренд, який є не просто інноваційним, а й глибоко людським», – додала команда OpenAI.
OpenAI, заснована у 2015 році, пройшла шлях від дослідницької лабораторії до багатомільярдної технологічної корпорації. Її капіталізація зросла з $29 млрд у 2023 році до $340 млрд на початку 2025, а щотижнева аудиторія ChatGPT досягла 300 млн користувачів.
Нагадаємо, раніше процес ребрендингу розпочала Mozilla, описавши оновлення як спробу закласти основу для наступних 25 років компанії. Перезапуск почався з нового лого.