Як поскаржитися на відсутність мобільного звʼязку та інтернету у Дії
Відтепер українці можуть повідомляти про проблеми з мобільним зв’язком та інтернетом безпосередньо через застосунок «Дія», повідомляє Мінцифра. Це допоможе оперативно проаналізувати проблемні ділянки та покращувати покриття, щоб забезпечити стабільний зв'язок по всій країні.
Як поскаржитися на відсутній зв'язок
- Відкрити «Дію» та натиснути «Відсутній зв'язок» на головному екрані.
- Надати одноразовий доступ до геолокації.
- Вказати, чи проблема виникає лише під час знеструмлень.
- Обрати мобільного оператора.
- Уточнити, що саме не працює: інтернет, дзвінки чи обидва варіанти.
- Вказати, де немає зв’язку: у приміщенні чи на вулиці.
Як поскаржитися разі відсутності інтернету
- Завантажити заздалегідь Мапу незламності, вона знадобиться і в інших ситуаціях — щоб знайти найближче укриття чи пункт незламності з генераторами.
- Повідомити про відсутній зв’язок.
- Повідомлення буде автоматично відправлено після відновлення з'єднання.
Навіщо ця послуга?
Вся зібрана інформація передаватиметься до Національної комісії з регулювання зв’язку, яка здійснює регулювання зв’язку. Вона дізнається про місця, де все ще є проблеми з інтернетом та звʼязком, і спільно з операторами виправлятиме ситуацію.
Нагадаємо, у США на смартфонах Apple і Samsung тестують нову послугу Starlink, яка дозволяє підключати мобільні телефони до інтернету безпосередньо через супутники.