Під слідством у справі затонулої яхти магната Лінча опинилися капітан, інженер та матрос
Ще два члени екіпажу і капітан яхти британського технологічного магната Майка Лінча, яке потрапило в аварію тиждень тому, стали об’єктами розслідування італійської прокуратури, пише Reuters з посиланням на джерела у суді.
У понеділок 51-річного капітана човна Джеймса Катфілда, корабельний інженер Тім Паркер Ітон і матрос Метью Гріффіт опинилися під слідством “за підозрою про ненавмисне вбивство та корабельну аварію”. Катфілд відмовився відповідати прокурорам під час допиту. Ітон, зокрема, підозрюється в тому, що він не захистив машинне відділення та операційні системи яхти.
“Розслідування не передбачає вину і не означає пред'явлення офіційних звинувачень”, ‒ нагадує видання.
Лінч і ще шестеро людей загинули, коли яхта Bayesian довжиною 56 метрів перекинулася і затонула 19 серпня на Сицилії за лічені хвилині.
Підписуйтесь на наш Youtube канал
За словами джерела, Гріффіт був на вахті в ніч інциденту. Моряк вилетів з Палермо пізно в середу, джерело повідомило, що він прямував до французького міста Ніцца.
Ті, хто перебуває під слідством, не зобов’язані залишатися в Італії, але мають призначити адвокатів, щоб влада мала можливість підтримувати з ними зв’язок.
Четверо інших членів екіпажу, щодо яких не проводилося розслідування, вилетіли з Палермо. Двоє ‒ до Дубая і двоє – до Стамбула.
Затоплення яхти спантеличило морських експертів, які кажуть, що таке судно, як Bayesian, побудоване італійським виробником високоякісних яхт Perini, повинно було витримати шторм і, в будь-якому випадку, не повинно було затонути так швидко, як це сталося.
Прокуратура міста Терміні-Імерезе поблизу Палермо заявила, що розслідування займе час. Прокурори вимагатимуть витягнути затонулий корабель із моря. Bayesian лежить на правому боці, на глибині приблизно 50 метрів.