Ярослава Гресь і Gres Todorchuk завершують роботу в UNITED24 після 2,5 років співпраці
PR-агенція Gres Todorchuk і її керівна партнерка Ярослава Гресь завершують роботу на фандрейзинговій платформі UNITED24. Про це вона написала на своїй сторінці у Facebook, але про причини не повідомила.
У дописі йдеться, що Гресь повернеться в агенцію на позицію СЕО та продовжить допомагати Україні. «На горизонті видніється нова вершина», — анонсувала підприємиця.
Вона розповіла, що команда Gres Todorchuk долучилася до UNITED24, щоб запустити платформу, адже агенція спеціалізується на комунікаційних лончах. Проте запуск «затягнувся» на 2,5 роки співпраці.
За її словами, зараз зібрано понад $660 млн, а охоплення становить 14 мільярдів контактів. Ярослава Гресь подякувала усім, хто працював над проєктом і долучався до його популяризації.
А також додала, що за майже три роки платформа стала «потужним голосом України у світі», залучивши Imagine Dragons, Марка Гемілла, Барбару Стрейзанд, Алісу Мілано й інших зірок.
- UNITED24 — це фандрейзингова платформа, глобальна ініціатива з підтримки України, запущена 5 травня 2022 року українською владою після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну.
- У березні цьогоріч UNITED24 разом із французьким розробником Endorah презентували Minesalt, гру на базі Minecraft, яка відтворює копальні Соледара, місце найбільшого солевидобутку в Європі. А також український майдан Незалежності відтворили в популярній грі Fortnite.
- Ініціатива UNITED 24 увійшла в п’ятірку найефективніших брендів світу та очолила європейський рейтинг у цій категорії. Окрім того, бренд став другим у європейському топі найефективніших рекламодавців.
- Gres Todorchuk потрапила у світову трійку найефективніших незалежних агенцій року у світі, а також перемогла в категоріях: найефективніший офіс і найефективніша незалежна агенція.