Український стартап Aspichi вийшов на ринок США, запартнерившись з Rocky Mountain Care
Український стартап Aspichi оголосив про партнерство з американською медичною організацією Rocky Mountain Care, щоб покращити психічне здоров’я пацієнтів за допомогою VR-технологій. Про це розповіли у пресрелізі AIN.UA.
- Медичний заклад дослідив VR-продукт Luminify від Aspichi в лікуванні психологічних розладів, таких як тривога, депресія і посттравматичний стресовий розлад та отримав позитивні результати.
- Стверджується, що VR-терапія допомогла значно зменшити симптоми тривоги та депресії, покращити самопочуття та рекреаційну діяльність.
- Після такого успішного дослідження Rocky Mountain Care вирішила стати клієнтом Aspichi та розширити рішення для VR-терапії на інші свої медзаклади, які надають післяопераційну допомогу та послуги з підтриманого проживання.
Aspichi – український стартап, який розробляє рішення з віртуальної реальності. Він інкорпорований у Делавері, але R&D розташовано в Києві. Команда працює над VR-платформою для інтерактивного стрімінгу 360-градусного просторового відео й аудіо у VR-шоломі. Це дозволяє відтворити реальність у шоломі в реальному часі й надати можливість користувачам комунікувати.
Нещодавно, засновники дизайн-бюро Hochu Rayu Юрій і Віталій Кириліви в інтерв’ю AIN.UA розповіли про те, як створили разом із компанією Aspichi фільм про страх «Перший бій».
Нагадаємо, у березні торік Aspichi підняв раунд на $500 000 від українського венчурного фонду SMRK. Деталі угоди, а також історію стартапу AIN.UA розповів його співзасновник Віктор Самойленко.