Мы в соціальних мережах

Facebook

Showreel

Video

Підсумки 16.06: Комюніке Саміту і плани України

07:01:42

Комюніке Саміту миру підтримали 78 країн Підсумкову декларацію Глобального саміту миру у Швейцарії підписали 80 країн і чотири організації. Однак згодом Ірак та Йорданія з неназваних причин  відкликали свої підписи . Серед тих, хто не підтримав комюніке - Саудівська Аравія, Таїланд, Індія, Мексика, ПАР, Бразилія та Об'єднані Арабські Емірати. У документі учасники Саміту узгодили спільну позицію щодо трьох пунктів: повернення Запорізької АЕС під контроль України, відновлення безпечного доступу до українських морських портів та обмін військовополоненими. Підбиваючи підсумки Саміту миру, президент Володимир Зеленський заявив про правильність вибору українською стороною пунктів Формули миру щодо ядерної, продовольчої та гуманітарної безпеки. За його словами, дискусія з цих питань може мати як результат абсолютно практичні кроки.

У Росії різко дорожчає доставка товарів з Китаю

05:56:44

Ціни на доставку вантажів з Китаю до Росії кожні два тижні збільшуються щонайменше на третину. Про це у неділю, 16 червня, повідомляє The Moscow Times .   Зазначається, що зараз доставка контейнера 40 футів поїздом з китайського Гуанчжоу до Москви обійдеться в рекордні $8500. Це на 40% дорожче, ніж на початку червня, коли той же маршрут коштував $6000, і на 70% дорожче, ніж у середині травня, коли контейнер можна було привезти за $5000.   Ціни зараз впритул наближаються до пікових значень початку 2023 року, коли розцінки на перевезення з Китаю були на максимумах.   Як розповів виданню один із імпортерів, вже оголошено, що до кінця червня ставки зростуть ще на 20-30%.   "Раніше цей шлях був найшвидшим – вантаж приїжджав лише за два тижні, але тепер ще кілька тижнів можна витратити на пошук контейнера та очікування завантаження", - повідомив виданню неназваний бізнесмен. За його словами, через дефіцит контейнерів терміни доставки вже досягають двох місяців, це як мінімум на третину довше, ніж у травні.   Повідомляється, що доставка морем ненабагато дешевша, і при цьому відчувається гостра нестача контейнерів, оскільки судам доводиться тепер йти навколо Африки, в обхід мису Доброї надії. Такий маршрут значно подовжує час доставки.   Раніше повідомлялося, що китайські банки збільшили терміни платежів із РФ у 12 разів .   Нагадаємо, раніше головний для імпортерів із РФ китайський банк Chouzhou Commercial  повідомив клієнтів про припинення операцій із Росією та Білоруссю , незалежно від платіжної системи.