Spotify запускає нову функцію My Spotify, яка має зробити більш персоналізованим досвід користування застосунком
Spotify анонсував запуск своєї нової ініціативи під назвою My Spotify. Тепер, зокрема, користувачі бачитимуть, скільки разів вони слухали улюбленого виконавця за конкретний період.
- Компанія каже, що в кожного з понад 615 мільйонів користувачів свій унікальний досвід взаємодії зі Spotify. Це надихнуло на створення нової ініціативи.
- Протягом наступних кількох тижнів слухачі знайдуть банери на головній сторінці та персоналізовані повідомлення в застосунку. Як видно зі скриншотів, можна дізнатися, скільки разів за останній місяць користувач слухав Doja Cat.
- В іншому прикладі сервіс показав банер із посиланням на діджейський мікс Go Gina, демонструючи, як повідомлення можуть бути персоналізовані для кожного слухача.
- Банер або повідомлення My Spotify також може містити посилання на хаб «Made For You», де користувачі можуть знайти персоналізовані плейлісти, подкасти, функції та рекомендації, створені на основі їхньої активності в додатку.
Поки не зрозуміло, як часто з’являтимуться такі повідомлення. Також невідомо, коли така функція з’явиться у всіх. Першою вона буде доступна жителям США, Канади, Великої Британії, Ірландії, Австралії та Нової Зеландії.