Бізнес. Засновники Ramen vs Marketing відкривають хаб на лівому березі – з коворкінгом, хостелом і раменною
FVSM Hub планують відкрити в жовтні на Березняках. Дивіться, який вигляд він може мати
Комплекс Food vs Marketing Hub готує до відкриття київська ресторанна компанія Food vs Marketing, яка розвиває формати закладів Ramen vs Marketing (раніше – Noodle vs Marketing) і Banh Mi vs Marketing. Триповерховий простір біля озера Тельбін на Березняках об’єднає кілька нових проєктів компанії: коворкінг, хостел, офіс-трансформер, оранжерею, а також заклади Ramen vs Marketing і Coffee vs Marketing. The Village Україна розпитали команду про проєкт (і навіщо він їй).
Що таке FVSM Hub
Співзасновник і шеф-кухар Food vs Marketing Женя Михайленко називає новий проєкт на лівому березі «штаб-квартирою» та «простором для перевірки нових форматів». «Це триповерхова будівля із затишним подвір’ям і виходом до озера. Поряд із комплексом є рекреаційні зони, бігова доріжка та спортивні майданчики: словом, FVSM Hub розташований у самому серці району», – розповідають The Village Україна в компанії про розташування за адресою проспект Тичини, 20-Б. Раніше в цьому приміщенні був інший ресторан, наразі будівлю реконструюють під нові потреби.
Що там буде
1-й поверх. На першому поверсі будівлі вже почала працювати в тестовому режимі кав'ярня Coffee vs Marketing. Тут готують класичні кавові напої та фільтр, також планують запустити солодощі й випічку. «Кав’ярня – це продукт, який ми хотіли запустити дуже давно. На цьому об’єкті було логічно почати саме з нього. Власне, надалі кожен із нових закладів ми будемо починати запускати із відкриття кав’ярні – так найпростіше познайомитися з аудиторією району», – пояснює Михайленко, який на запуску працював у CvsM як бариста. Також на першому рівні планують відкрити шостий ресторан мережі Ramen vs Marketing із фірмовими раменом і рисом.
2-й і 3-й поверхи. Наступні два поверхи виділили під коворкінг у стилі хюґе. На другому рівні облаштують оупен-спейс без фіксованих робочих місць на 40 людей із панорамними вікнами, мітінг-румом, проєктором і каміном. На третьому поверсі – чотири кімнати зі скляними перегородками, ігровою зоною з консоллю, зоною відпочинку для чаювання, а також санвузол із душем і власною хімчисткою. Рівень розрахований на 20 робочих місць. Також на поверсі планують відкрити готельні апартаменти, які здаватимуть в оренду мандрівникам. Окрім того, на кожному поверсі коворкінгу передбачать мінікухні з необхідним обладнанням. Утім, резиденти коворкінгу отримають бюджет на харчування в закладах Food vs Marketing: «По суті, це «кешбек» від придбаного абонемента».
Оранжерея. На задньому подвір’ї FVSM Hub хочуть відкрити оранжерею. «Тут можна проводити літні святкування під гірляндами, а також гастрономічні заходи від шеф-кухаря Жен Михайленка», – кажуть у компанії. Як приклади можливих заходів наводять Chef’s Table і Brunch Club, останній формат свого часу перевіряли у Banh Mi vs Marketing.
«Женя як справжній шеф-кухар, мріє жити над своїм рестораном, – додають у Food vs Marketing. – У перший час життя комплексу Женя житиме в апартаментах на 3-му поверсі, поділиться своєю бібліотекою з резидентами коворкінгу та готуватиме страви в стилі «Кайсекі».
Навіщо Food vs Marketing коворкінг
Передусім FVSM Hub позиціюють як all-inclusive coworking. «FVSM Hub, звісно, пропонує ті самі ж послуги, що й інші коворкінги. Та завдяки підходу, в якому FVSM Hub бере на себе всі адміністративні та побутові питання, резиденту залишається тільки прийти та займатися улюбленою роботою», – кажуть у компанії.
Розповідають, що планують надавати повний цикл послуг резидентам, включно з сервісом адміністратора, замість офіс-менеджера, власною хімчисткою та зонами відпочинку з терасою. Додають: «Офісний світ змінюється і більше не буде таким, яким був до пандемії. Ми впевнені, що наша модель коворкінгу є наступним логічним кроком у розвитку нового ритму роботи».
Окрім того, завдяки гнучкості простору він зможе змінювати функціонал відповідно до потреб гостей: «Ця концепція підходить для компаній, в яких працівники постійно живуть між містами, їздять у відрядження з ночівлями чи працюють на ринки з іншими часовими поясами. Тож офіс із меблями-трансформерами за потреби можна реконфігурувати в хостел, аби тут була змога переночувати».
Коли планують відкрити простір і як долучитися до проєкту
Наразі в приміщенні триває реконструкція, орієнтовну дату запуску коворкінгу планують на жовтень 2021 року. Загальну вартість проєкту оцінюють у 300 тисяч доларів. Як і в інших проєктах Food vs Marketing, побудованих на принципах спільного інвестування, до проєкту як партнер може долучитися кожен охочий. Мінімальний розмір інвестиції – 1% від загального бюджету, тобто 3 тисячі доларів. Повернення інвестицій обіцяють за 2,5 роки.
Долучитися до інвестування можна через електронну пошту pa@fvsm.net.