Новини. «Укрзалізниця» аналізує звернення пасажирів з допомогою ChatGPT
«Укрзалізниця» аналізує звернення пасажирів з допомогою ChatGPT, повідомляють в компанії.
«Протягом одного дня ми отримуємо в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них – текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше ми обробляли вручну – тепер цю роботу виконує ChatGPT», – підкреслюють в УЗ.
Штучний інтелект розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою – від «якості обслуговування» до «запізнень». Потім ці звернення завантажуються у систему аналізу, яка дозволяє відслідковувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами.
Такий підхід допомагає швидше реагувати зворотній зв'язок та визначати, де є проблеми, кажуть у компанії. За їхніми словами, ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Чат-бот зі штучним інтелектом ChatGPT запустила в листопаді 2022-го компанія OpenAI, яку заснували Ілон Маск і Сем Альтман. В Україні штучний інтелект став доступним у лютому 2023 року.
ChatGPT уміє створювати тексти, перекладати, вести діалоги, писати вірші й жартувати. Доступність інструменту викликала дискусії щодо академічної доброчесності й дезінформації.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі