Новини. «Епіцентр» використовує штучний інтелект в онлайн-бізнесі. Що робить АІ
«Епіцентр» пів року тому почав використовувати штучний інтелект в онлайн-бізнесі. АІ пише для онлайн-платформи компанії контент та елементи програмного коду, генерує рекламні банери та голосові повідомлення і створює простий програмний код.
«Зокрема на роботів покладена генерація товарного контенту: вони перевіряють помилки, описують товар, а також оптимізують статті для пошукових систем. Якість згенерованого контенту додатково перевіряє редактор, але робота нейромережі дозволяє значно зменшити час для пошуку ідей та фактів, а також автоматизувати рутинні задачі», – підкреслюють в компанії.

ШІ також персоналізує відео. Це дозволяє чітко таргетувати комунікацію і, відповідно, отримати значно більшу ефективність від рекламних оголошень, наголошують в «Епіцентрі». В результаті конверсія по відеокампаніям зросла майже в два рази, а ціна за конверсію зменшилася втричі.
«Штучний інтелект може робити дизайн та контент більш креативним, персоналізованим та, головне, унікальним. Таким чином картинка, яку він генерує, максимально відповідає уподобанням клієнта», – каже діджитал-маркетинг директор Андрій Труш.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Маркетплейс «Алло» інтегрував чат-бот зі штучним інтелектом ChatGPT у свій застосунок. Чат-бот з’явився у додатку як меню на головному екрані. Щоб скористатися ним, не потрібно проходити реєстрацію ані в застосунку, ані в ChatGPT.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі