У Франції з 1 березня обмежують рекламні телефонні дзвінки
У Франції з 1 березня запровадять нові обмеження щодо рекламних телефонних дзвінків, аби забезпечити більшу повагу до приватного життя людей.
Як пише "Європейська правда", про це повідомляє BFMTV.
Телефонувати з рекламою буде заборонено у вихідні, святкові дні та у будні дні поза "офісними" робочими годинами. Фактично дзвінки будуть дозволені у проміжок з 10:00 до 13:00 та, після обідньої перерви, з 14:00 до 20:00.
Окрім того, кол-центрам заборонять турбувати того самого абонента більше 4 разів на місяць - за умови, що особа під час попередньої розмови не надавала згоду на ще одну розмову. Крім того, якщо абонент відмовляється спілкуватись, його заборонено буде тривожити протягом наступних 60 днів.
За порушення цих правил рекламникам загрожують штрафи від 70 тисяч до 375 тисяч євро.