YouTube запроваджує нові умови партнерської програми для Shorts
З 1 лютого 2023 року учасники партнерської програми YouTube, які заробляють гроші на рекламі в Shorts, отримають нові умови. Ця нова модель розподілу доходу замінить фонд YouTube Shorts, йдеться в блозі Google.
Щоб відповідати вимогам, партнери з монетизації мають прийняти «Модуль монетизації Shorts» – умови, які дозволяють заробляти на рекламі та YouTube Premium. Якщо ви приймете модуль після 1 лютого 2023 року, розподіл доходу від коротких відео буде застосовано до переглядів починаючи з дати вашого прийняття.
Розподіл доходу від реклами в Shorts складається з чотирьох кроків:

В YouTube також є вимоги до контенту в Shorts. Якщо відео їм не відповідає, воно не буде монетизуватися. Ось приклади Shorts, які не монетизуються.
- Неоригінальні короткі відео, наприклад невідредаговані кліпи з фільмів або телешоу, повторне завантаження вмісту інших авторів із YouTube чи іншої платформи або компіляції без додавання оригінального вмісту.
- Штучні або підроблені перегляди Shorts, наприклад від автоматичних кліків чи прокручування ботів.
- Перегляди коротких відео, які не відповідають інструкціям щодо вмісту, придатного для рекламодавців.
Чому це цікаво?
Як пише TechCrunch, з новими умовами YouTube Shorts може стати найбільшим конкурентом TikTok. Якщо творці зможуть заробляти більше грошей на YouTube Shorts, ніж на TikTok, вони отримують стимул створювати оригінальний контент для платформи YouTube. Жодна платформа для коротких відео досі не створила дієвих умов для розподілу доходів від реклами. Це дає Shorts помітну перевагу над конкурентами.