Фото. Відкрили першу точку продажу Kyiv Pie. З оновленим лого
Пиріг Kyiv Pie, який створили для популяризації Києва як туристичного напряму, з'явився у продажу, повідомляє Управління туризму та промоцій КМДА.
Першу точку відкрили у чорному будиночку центру TourInfo Kyiv на Європейській площі біля готелю «Дніпро».

Пиріг з'явився у продажу із новим мінімалістичним дизайном від YOD Group. Уже доступними є більше п'яти видів: з коренеплодами, з грибами, з філе курки, з яблуками.
Ціна пирога – 33 гривні.

Проєкт Kyiv Pie створили для популяризації Києва як туристичного напряму. Це невеликий пиріг круглої форми на бездріжджовому тісті з різними начинками.
Методом голосування у березні 2021 року кияни із п’яти запропонованих варіантів обрали логотип для Kyiv Pie. Переміг варіант «Старослов’янська в’язь».
Дизайн-студія YOD Group створила альтернативний варіант айдентики Kyiv Pie, концепція якого полягає у стислості та мінімумі елементів: айдентика складається з 24 крапок, які можна об'єднати у листок каштану, сонце, соняшник або створити власний малюнок.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Обкладинка: Aleksey Povtoreyko