посилання. The Village Україна запускає TikTok
ТікТок – соцмережа, що розвивається дуже стрімко. Згідно з дослідженнями, великий сегмент аудиторії соцмережі – люди від 13 до 24 років, але аудиторія постійно росте й, (на наше щастя), «дорослішає». Ми подумали, що серед цих людей точно є ті, кому можуть бути цікаві та корисні теми The Village Україна. Тож ми спробуємо розробити нові способи донесення інформації, а також переформатувати наш звичний контент.
Підписуйся на ТікТок The Village Україна
Підписуйся на ТікТок The Village Україна
Серед форматів – обговорення цікавих новин, релізи фільмів, серіалів та ігор, відкриття закладів, міські гайди та жарти з життя редакції.
«Для нашої команди – це виклик, бо ми звикли продукувати корисний і якісний контент для різних каналів комунікації, але в ТікТок зовсім інші правила – він ні на що не схожий. Для нас як для медіа – це непросте, але цікаве завдання. Спробуємо потоваришувати з алгоритмами, вписатися в загальний потік контенту соцмережі та не сильно крінжонути», – коментує керівниця відділу соцмереж The Village Україна Ірина Виговська.