Новини. Попит на електромобілі серед українців зріс у півтора рази. Що шукають
У другому кварталі 2022 року попит на електрмомбілі серед шукачів в інтернеті збільшився на 75% в порівнянні з першим кварталом цього року, йдеться у дослідженні цифрового агентства «Ольшанський та Партнери».

З квітня по червень 2022 року українці шукали електрокари в інтернеті близько два мільйони разів. До прикладу, з січня по березень цього року шукали удвічі менше – 1,12 мільйони разів.

Агенство пов'язує зростання попиту з війною та нестачею пального.
«В стабільному періоді однозначним лідером серед пошукових запитів була Tesla, а на другому місці традиційно був інший популярний бренд — BMW. Однак у червні 2022 року популярність лідера знизилася, а бренд BMW поступився на користь Nissan», – підкреслили у компанії.

У 2022 році відбулися суттєві зміни і в рейтингу популярності брендів електрокарів. Порівнюючи з червнем 2021 року певні бренди, що увійшли до топ15, швидко стали більш популярними. Наприклад, кількість пошукових запитів, пов’язаних з електромобілями Nissan, зросла на 65,75%, Hyundai — на 310,91%, Renault — на 196%, Fiat – на 167,82%, KIA — на 126,22%.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі