Новини. Обігрівачі, меблі та прикраси. Що найчастіше купують онлайн за пів року повномасштабної війни
Кількість комерційних запитів в українському сегменті Google зростає щотижня на 2-3%, пише Асоціація ритейлерів України із посиланням на дані компанії. Наразі українці шукають в інтернеті товари на 16% рідше, ніж до повномасштабної війни. Однак це вже помітний прогрес, як порівняти із показниками 24 лютого, коли кількість всіх комерційних запитів у Google впала на 52%.
Найбільше зростання попиту спостерігають у категоріях товарів для опалення будинку, кухонного приладдя, домашніх меблів, приладдя для спорту та фітнесу, а також ювелірних прикрас.
За липень та серпень кількість запитів у категорії «товари для опалення будинку» зросла на рекордні 20% для цього періоду, свідчать дані Google. Категорія «обігрівач» зросла на 27% на півночі, на 14% – на півдні, на 10% – на заході, на 8% – у центрі та на 6% – на сході країни.
Зростають запити в категорії «домашні меблі», у компанії це пов'язують із потребами людей, які були вимушені залишити свої домівки. Частіше стали шукати обручки, годинники та прикраси, які дарують на пам’ять.

У категорії «одяг» найпопулярнішим комерційним запитом є вишиванка. Також у топ-10 потрапили «футболка зсу», «патріотичні футболки» та «бронежилет».
У категорії «Краса і особиста гігієна» знову почастішали запити «манікюр» і «косметика».

«Сезонність цього року працює не для всіх категорій. Наприклад, у категорії «обігрівач» кількість запитів зараз абсолютно змінює всю сезонність, яку ми бачили до цього. Коли була проблема з бензином і величезними чергами на АЗС, значно злетіла категорія «електросамокати». Зростання категорії «сушарка для фруктів» показує, що українці враховують можливість відсутності електроенергію у ці непрості осінь та зиму. Водночас категорія «холодильник» просідає», – пишуть аналітики.
Купуючи, українці почали звертати менше уваги на бренди та більше – на вартість товарів, відзначають у Асоціації ритейлерів. Це пов'язно з падінням купівельної спроможності.
Зростання «не-брендового» трафіку відбувається швидше, ніж брендового, свідчить статистика. Так, топ-10 українських онлайн-продавців, серед яких Rozetka, MakeUp, Comfy, Foxtrot, Allo, Epicentrk, Edorado, Eva, Moyo та Stylus, отримують в середньому 20% трафіку від брендових запитів, у той час як за аналогічний період минулого року ця частка склала 28%.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Редакція The Village Україна запитувала найбільших українських продавців техніки про рекордний попит на обігрівачі, який спостерігали влітку.
Опалювальний сезон в Україні почнеться пізніше та закінчиться раніше, ніж зазвичай. У «Нафтогазі» кажуть, що зима буде «найхолоднішою за останні десятиліття», а температура повітря в приміщеннях буде +17–18°C, що на чотири градуси нижче від норми.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі