Новини. Майже половина українців обирають бренди, які підтримують ЗСУ – Gradus Research
44% українців обирають бренди з огляду на їхню політичну позицію, позицію щодо підтримки армії, мову спілкування чи факт співпраці з РФ. Такі результати опитування дослідницької компанії Gradus Research.
Дослідники запитали українців, які аспекти діяльності брендів впливають на їхнє рішення про купівлю товарів або послуг (окрім ціни). Визначальними виявилися активності брендів, як-от допомога ЗСУ та ведення бізнесу в Росії, на це звертають увагу 44% і 34% респондентів відповідно.

Для 21% опитаних важливо, чи залучений бренд до волонтерської діяльності. Наявність зрозумілої політичної позиції – важливий аспект для 18% покупців. 16% українців стежать за тим, якою мовою комунікує бренд.
Найчутливішими до бренд-активізму виявилися представники вікової групи 18-24 роки. «Саме вони найпильніше придивляються, чи сходяться цінності бренду із їхніми особистими цінностями та громадянською позицією. І саме молодь найбільше серед усіх інших висуває запит на соціальну відповідальність компаній – тому у них перелік ключових запитів більший. Вони звертають увагу і на волонтерську діяльність, і на політичну позицію бренду», – відзначають у Gradus Research.

Водночас у віковій групі 45-60 років найбільше людей, які під час покупки звертають увагу тільки на характеристики товару та його доступність. Серед цієї категорії 30% респондентів виявилися зовсім нечутливими до бренд-активізму.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Десятки західних компаній, які заявляли про вихід з РФ, досі активні на російському ринку. Серед тих, хто зайняв вичікувальну позицію, – ExxonMobil, Alphabet, Toyota та Microsoft, свідчить аналіз Київської школи економіки.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі