Новини. Булава, козак, рушник. Hexagon Agency створили українські емоджі – їх має розглянути Unicode
Українська діджитал-агенція Hexagon Agency створили українські емоджі.
Це козак, булава, рушник, борщ, тризуб, традиційна вишита сорочка, борщ та дуля. Ілюстратором став Ян Захаров.
«Уявіть, що зустрічаєте когось у чаті рушником, або відправляєте булаву, щоб виразити підтримку колективного рішення», – кажуть у агенції.

Свої емоджі Hexagon Agency запропонувала на розгляд Unicode Emoji Subcommittee. Це означає, що вони, зокрема, можуть стати доступними для користувачів iOS та Android.
«Нові emoji – реакція на соціокультурні зміни. Ці маленькі піктограми стали більш інклюзивними та презентують важливі для багатьох образи: ми бачили прапор-веселку, вагітних чоловіків, шкіру різних кольорів, релігійні символи etc. Розуміючи роль війни, її вплив та реакції на неї, можна припустити, що місце для чогось українського, окрім прапора, є й у наступній версії emoji», – коментують у агенції.
Чи схвалять у Unicode українські емоджі, стане відомо у жовтні 2022 року.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Hexagon Agency – українська діджитал-агенція, яка спеціалізується на веброзробці та UX/UI-дизайні. Агентство заснували у 2014 році. The Village Україна розповідала про двоповерховий офіс компанії на Ярославській.
Unicode Emoji Subcommittee – група ентузіастів та некомерційна організація з Кремнієвої долини, які багато років збирають ідеї для емоджі з різних джерел та реалізовують їх на всіх платформах.
Львівська креативна агенція And Action показала власну версію нових емодзі Apple, адаптовану до українських реалій. Це київський торт, львівська бруківка, курс долара та інші емоджі.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі