Новини. Британський ритейлер Marks & Spencer відмовиться від етикеток «придатний до» на овочах і фруктах
Британський ритейлер Marks & Spencer наступного тижня відмовиться від етикеток «придатний до» на овочах і фруктах, пише The Guardian.
Клієнти визначатимуть, чи добрий продукт за виглядом та запахом. Це допоможе зменшити кількість харчових відходів.
«Ми закликаємо більше супермаркетів випереджати харчові відходи, прибираючи етикетки з датою на свіжих продуктах, дозволяючи людям використовувати власні судження», – сказала Кетрін Девід, директор Wrap – благодійної організації, що займається утилізацією харчових відходів.
Етикетка «придатний до» відрізняється від «використати до». Остання попереджає про терміни, після яких їжу не варто вживати, в той час як перша є тільки «елементом естетики».
Прибрати терміни придатності наважились уже Tesco, найбільша мережа супермаркетів Великобританії та німецький супермаркет Lidl.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі