Битва Nike і Adidas на Євро-2020: 9-8 на користь американців
Україна єдина хто вибрав Joma.

Міжнародні спортивні форуми є відмінним рекламним полігоном для транснаціональних корпорацій, які займаються виробництвом товарів ширвжитку.
Не став винятком і Євро-2020.
Основна битва на футбольній першості розгорнулася між Nike і Adidas, які відхопили левову частку спонсорських контрактів з національними асоціаціями.
При цьому Nike, в цій своєрідній битві, мінімально перемагає - американський товаровиробник підготував екіпіровку для 9 збірних, тоді як Adidas - для восьми.
Ще чотири збірні будуть одягнені в форму ще одного німецького концерну Puma.
Збірна України стала єдиною, яка скористалася послугами компанії Joma. При цьому контракт іспанської фірми з УАФ один із самих бюджетних - за даними Theathletic.com вартість контракту склав всього 1,3 млн фунтів.
Єдиного клієнта має і датський виробник Hummel - не важко здогадатися, що цим клієнтом є збірна Данії.
Додамо, що Північна Македонія вибрала фірму Jako.
Відзначимо, що топові збірні (за винятком Італії) підписали контракти або з Adidas (Німеччина, Іспанія і Бельгію), або з Nike, включаючи діючих чемпіонів світу французів і діючих чемпіонів Європи португальців, а крім того англійців і голландців.
