Без Fairy, Always та Pampers - з Росії йде найбільший виробник побутової хімії Procter & Gamble
Засоби особистої гігієни значно скоротяться.

Через війну в Україні американська компанія Procter & Gamble зупиняє інвестиції та рекламну діяльність в РФ – залишить тільки продаж товарів базової гігієни, який також скоротиться.Про це йдеться у відкритому листігенерального директора Procter&Gamble Джона Меллера. Він зазначив, що ситуація вимагає "запровадження важливих змін".
"Ми припинили всі нові капіталовкладення в Росії та зупиняємо всю медійну, рекламну діяльність. Ми значно скорочуємо наш продуктовий портфель, щоб зосередитись на основних товарах для здоров'я, гігієни та особистої гігієни, необхідних багатьом російським сім'ям, які залежать від них у своєму повсякденному житті".
Компанії, зокрема, належать бренди Pampers, Ariel, Tide, Lenor, Always, Tampax, Braun, Gillette, Head & Shoulders, Pantene, Fairy, Mr. Proper, Oral-B, Blend-a-Med, Old Spice, Safeguard.
Раніше чимало захіжних компаній відмовилися від російського ринку, зокрема:IKEA, Jysk, Spotify, H&M, Apple,Heineken, Adobe, Samsung Electronics, Ford та багато інших.