Бергамська "Аталанта" підготувала різдвяний комплект форми із силуетом міста Турін
Серед бергамських фанів назріває скандал.

Напередодні бергамська "Аталанта" представила різдвяний комплект форми, в якому команда проведе матч 18 туру Серії А проти "Роми".
Однак нове екіпірування викликало бурю негативних відгуків з боку фанів із батьківщини Труффальдіно. Фанати звинуватили клуб у неправильному силуеті міста, нанесеному на футболку.
Уболівальники розглянули в силуеті контури не рідного міста, а міста Туріна, зокрема шпиль, що пронизує небо, найвищої цегляної будівлі в Європі Моле-Антонелліана, яка є символом столиці П'ємонту і центру італійського автопрому.
Підозри вболівальників вирішив перевірити авторитетний сайт Footy Headlines, який спеціалізується на екіпіруваннях футбольних клубів. У своєму дослідженні журналісти використали таку фотографію.

На виправдання пресслужба "Аталанти" опублікувала зображення силуету Бергамо, щоб уболівальники оцінили відмінності, а також офіційну заяву компанії Joma, яка виготовила це екіпірування.

"Joma Sport підкреслює, що силует міста, зображений на різдвяному комплекті "Аталанти", є профіль міста Бергамо і не відноситься до будь-якого іншого міста.
Оскільки це стилізація, ми розуміємо, що деякі деталі можуть не відповідати загальноприйнятому уявленню, і ми усвідомлюємо той факт, що існує багато зображень горизонту Бергамо", – йдеться у заяві.
"Зображуючи місто, ми хотіли уявити особливий погляд на деякі елементи міста Бергамо, знаючи, що їй буде приділено особливу увагу, оскільки вона створена з благодійною метою клубу.
Ми з жалем наголошуємо, що жодне зі ЗМІ, зокрема й місцевих, не зв'язалися з Joma або "Аталантою" і не запросили інформацію про деталізацію силуету міста, перш ніж розпочати суперечки у соціальних мережах та поширити неточну інформацію”, – засмучені в Joma.
Втім, твердження "Аталанти" та виправдання в Joma не переконали фанатів, які здебільшого вимагають звернутися до радикальних методів боротьби, а саме бойкотувати покупку нового екіпірування вартістю 145 євро.