Новини. Netflix заробив на «Грі в кальмара» майже 900 мільйонів доларів
Стримінгова платформа Netflix заробила на піденнокорейському серіалі «Гра в кальмара» майже 900 мільйонів доларів, пише видання Bloomberg.
На виробництво одного сезону серіалу стримінг витратив 21,4 мільйона доларів. У середньому, це по 2,4 мільйона доларів на епізод.

З моменту прем'єри 17 вересня, серіал подивилися вже 111 мільйонів глядачів.
«Гра в кальмара» також утримує першу сходинку серед топ-10 найпопулярніших серіалів Netflix в Україні.

До «Гри в кальмара» найпопулярнішим серіалом платформи були «Бріджертони». За перші 28 днів із дня прем’єри серіал подивилися 82 мільйони користувачів Netflix. До «Бріджертонів» першу сходинку утримував «Відьмак» із 76 мільйонами переглядів за 28 днів.
«Гра в кальмара» – південнокорейський серіал Netflix про гру на виживання. За сюжетом, група людей, що опинилися в боргах, погоджуються взяти участь в іграх на виживання. Переможцю має дістатися велика грошова винагорода. Прем’єра серіалу відбулася 17 вересня 2021 року. Він має один сезон із дев’яти епізодів.
За три тижні після прем’єри серіалу продаж білих сліпонів Vans, схожих на ті, у які були взуті герої серіалу, виросли на 7800%. Біло-зелені спортивні костюми також стали бестселером після виходу серіалу.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
обкладинка і фото: скриншоти