Work.ua запустив нову рекламну кампанію, проігнорувавши ТБ
4 жовтня в інтернеті та на рекламних носіях у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі та Львові з’явився новий креатив від Work.ua. На телебаченні ж рекламна кампанія не вийшла. Розповідаємо чому.
Рекламні матеріали розміщуватимуться в Youtube, Facebook, Instagram, Tik-Tok та Twitter. А також у 5 великих містах України, у потягах «Інтерсіті», в київському та харківському метро.
Для просування реклами в інтернеті Work.ua звернувся до команди Promodo. Представники агенції зазначають, що використання суто діджитал-інструментів як основного способу просування — сміливий крок на нинішньому українському ринку, особливо для такого великого бренду. Чисельність онлайн-аудиторії поступово зростає останніми роками, і фахівці Promodo переконані, що подібні рішення допоможуть пришвидшити діджиталізацію України. До того ж це вже не перший вдалий проєкт з діджитал-агенцією: раніше ми разом підвищували впізнаваність бренду Work.ua.
Основний меседж нового рекламного флайту Work.ua про те, що зміни на краще можуть початися будь-де.
Раніше Promodo вже публікував підсумки співпраці з Work.ua у попередніх рекламних флайтах компанії.