Більше низькопідлогових автобусів та наземних переходів. Як КМДА розвиватиме безбар'єрність у 2026 році
КМДА у 2026 році планує облаштувати 14 наземних переходів та оновлення рухомого складу та завершити поставку 25 низькопідлогових автобусів.
Що ще планують:
- реконструювати чотири світлофори та встановити 80 пристроїв звукового оповіщення на наземних переходах
- облаштувати тактильну навігацію у метро та розширити вхідні проходи
- знизити бордюри, облаштувати острівці безпеки та безбар’єрні підходи до соціально важливих об’єктів
Також у 2026 році планують продовжити розвивати мережу реабілітаційних центрів. Зокрема, найближчим часом запустять:
- Київський міський центр соціальної та психологічної реабілітації «Аскольд»
- Центр соціальної реабілітації осіб з інтелектуальними та психічними порушеннями
- Центр денного догляду для людей з інвалідністю
- Центр денного перебування на території Святошинського дитячого будинку-інтернату
- центри комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю Святошинського та Шевченківського районів
Наразі у Києві проживають понад 160 тисяч людей з інвалідністю, з них 16 тисяч дітей.
На станціях метро «Олімпійська», «Театральна», «Палац спорту», «Площа Українських Героїв», «Золоті Ворота», «Вокзальна» та «Університет» облаштували тактильні смуги для людей із порушенням зору.
Станом на червень 2025 року лише 12 із 52 станцій метро в Києві повністю відповідали вимогам безбар’єрності. Це менше чверті від загальної кількості. На інших станціях інфраструктуру облаштували частково – є окремі пандуси, підіймачі, ліфти й тактильні смуги.
Повністю доступними назвали станції: «Червоний Хутір», «Бориспільська», «Вирлиця», «Теремки», «Іподром», «Виставковий центр», «Васильківська», «Голосіївська», «Деміївська», «Лівобережна», «Святошин» і «Сирець».







