depositphotosMNP 2025: як українці змінюють мобільних операторів і чому все більше обирають lifecell
У 2025 році українці дедалі активніше користуються послугою MNP (Mobile Number Portability) — можливістю змінити оператора, зберігаючи свій номер. І тренд лише посилюється.
За даними НКЕК від початку запуску MNP у 2019 році послуга демонструє стабільне зростання: з 38,7 тис. перенесених номерів у перший рік до 340,6 тис. у 2024-му. А це у 2,3 разу більше, ніж роком раніше. У квітні 2025 року був досягнутий рубіж в 1 000 000 перенесених мобільних номерів.
Серед українських мобільних операторів лідером залишається lifecell — компанія зберігає першість за кількістю номерів, перенесених до її мережі від моменту старту MNP. Більше як 757 000 абонентів вже перенесли номери до цієї мережі. За 3 квартали 2025 року lifecell обрали понад дві третини усіх абонентів, які змінювали оператора.
lifecell регулярно проводить опитування MNP-абонентів і, як воно показує, все більше користувачів переносять номери, шукаючи оптимальні тарифи, якісний інтернет та хороший клієнтський сервіс. Оператор ділиться аналітикою й інсайтами про те, як, чому і хто саме найчастіше змінював свого мобільного оператора протягом 2025 року за даними дослідження.
Інфографіка: lifecellЯк українці дізнаються про MNP
Більшість респондентів (30%) дізналися про можливість зміни оператора від друзів і родини, тобто опираючись на досвід реальних користувачів. Рекомендація близьких досі залишається найвпливовішим каналом комунікації навіть у високотехнологічній темі.
Ще 18% — з інтернет-реклами, 13% — з телебачення, 12% — з онлайн-матеріалів в мережі, а 9,5% — вперше почули про MNP безпосередньо в магазинах lifecell.
Інфографіка: lifecellХто найчастіше переносить номер
Статистика показує цікаву закономірність — найактивніша аудиторія MNP — українці середнього віку:
- 22% нових абонентів lifecell — у віці 46−55 років;
- 21% — 56−65 років;
- 20% — 36−45 років.
Серед молоді показники нижчі: 13% становлять користувачі 26−35 років, 9% — 18−25 років і лише 3% — молодші 18.
У гендерному розрізі — 56% чоловіків та 44% жінок.
Інфографіка: lifecellГоловні мотиви: оптимальні тарифи та якість інтернету
За даними дослідження нові абоненти lifecell, які перенесли номер, найчастіше називали головною причиною переходу в його мережу кращі тарифи (46%) та спеціальні пропозиції для MNP-користувачів (40%). 22% обрали lifecell через якість мобільного інтернету, а 21,5% — через краще покриття.
Коли запитали, що користувачі цінують найбільше після перенесення номера, респонденти відповіли:
- тарифи (69%);
- якість мобільного інтернету (41%);
- якість голосового зв’язку (34%);
- покриття (24%);
- якість клієнтського сервісу (23%).
Крім того, 14% також відзначили акції, бонуси та кешбек, 11% — стабільну роботу lifecell навіть під час відключень електроенергії, а 8% — зручні умови в роумінгу.
І справді, переходячи в мережу lifecell, нові абоненти можуть підключити актуальні тарифні плани «Максі» (190 грн / 4 тижні), «Мега» (350 грн / 4 тижні) за спеціальною зниженою вартістю*. А для додаткової економії пропонується «Тарифна підписка», що дає можливість оплатити 6 або 12 пакетів послуг з вигодою до 15%.
У деяких населених пунктах за +50 грн до вартості популярних тарифів оператор пропонує підключити «Домашній інтернет lifecell» на швидкості до 1 Гбіт/с. Так оператор створює єдине комплексне рішення — мобільний зв’язок і домашній інтернет в одному пакеті. А до кінця 2025 року при перенесенні абонент ще може отримати річну передоплату MEGOGO в тарифі без доплат (кількість обмежена).
Інфографіка: lifecellПортація без стресу
Переважна більшість користувачів (73%) оцінила процес перенесення номера як простий, ще 23% — як досить простий, хоча з незначними труднощами. Лише 4% абонентів стикнулися з відчутними проблемами.
У 2025 році lifecell зробив черговий крок назустріч комфорту MNP-абонентів — втілив затверджені НКЕК зміни до Порядку надання послуг перенесення номерів. З 15 вересня завдяки прискореній процедурі MNP перенести номер до lifecell можна за один робочий день. Тепер абонент, який подає заявку до 10:30 ранку, може користуватися номером у новій мережі вже того ж дня. Прискорена процедура діє щодня, окрім п’ятниці та вихідних.
А вже з березня 2026 року очікується подальше прискорення процедури на рівні державного регулювання — НКЕК скоротить час відповіді від оператора-донора з чотирьох до двох годин, тож перенести номер можна буде впродовж кількох годин.
Де українці частіше за все активують нові SIM
Більшість користувачів продовжують покладатися на офлайн: 63% активували нову SIM-картку у магазинах lifecell. Водночас 19% абонентів перенесли номер самостійно онлайн, 7% скористалися eSIM, а 4% зробили портацію на стару SIM-картку lifecell.
lifecell пропонує кілька способів перенесення номеру — від офлайн до повністю онлайн. Абонент може:
- купити нову SIM-картку у магазині lifecell;
- отримати безкоштовно eSIM, якщо телефон підтримує технологію;
- використати активну SIM-картку lifecell, яка вже у користуванні.
Таким чином, кожен може обрати зручний формат перенесення номеру — від особистої консультації у магазині lifecell до онлайн-процедури без необхідності виходити з дому.
Чи планують абоненти залишатися
Переважна більшість MNP-користувачів (77%) планують залишатися в lifecell і надалі. Лише 11% розглядають можливість повернутися до попереднього оператора, а 4% — планують експериментувати з іншими мережами й надалі.
Інфографіка: lifecellMNP-тренди 2025
Дослідження lifecell демонструє, що українці стали більш поінформованими, раціональними і вимогливими. Дедалі частіше вони сприймають мобільного оператора не як «номер телефону», а як постачальника якісних цифрових сервісів. Вибір мобільного оператора — вже не питання звички, а свідоме рішення на основі якості та стабільності зв’язку, швидкості інтернету, вартості та гнучкості послуг.
І lifecell, схоже, успішно відповідає на ці очікування — спрощуючи MNP, пропонуючи оптимальні тарифи й утримуючи високий рівень задоволеності серед нових клієнтів.
Переглянути спеціальні пропозиції lifecell для MNP-абонентів за посиланням.
* Ціна вказана для абонентів, які скористалися послугою перенесення номера до lifecell






