Мы в соціальних мережах

Facebook

Showreel

Video

У США через шатдаун можуть припинити авіарейси

07:04:58

  Ситуація із внутрішніми перельотами в Сполучених Штатах ускладнилася через безпекові питання, які виникли на тлі часткового припинення роботи федерального уряду. Нестача авіадиспетчерів та затримки рейсів стали серйозною проблемою. Міністр транспорту США Шон Даффі в інтерв’ю CNBC 3 листопада  розповів про ймовірність закриття повітряного простору.   Він наголосив, що якщо ситуація стане критично небезпечною, американська влада буде змушена повністю закрити повітряний простір. Наразі вони працюють над тим, щоб цього не допустити, хоча вже є значні затримки авіарейсів.   Шатдаун у США триває 34 дні, і за цей час 13 тисяч авіадиспетчерів працюють без зарплати. Внаслідок цього було скасовано десятки тисяч рейсів, а найбільше постраждали пасажири на 30 найбільш завантажених аеропортах країни.   За даними Федерального авіаційного управління США, майже половина цих аеропортів має гострий дефіцит диспетчерів, що призвело до затримки понад 6200 рейсів та скасування майже 500.   Авіакомпанії заявляють, що ці проблеми вже відобразилися на понад 3,2 мільйонах пасажирів, чий графік польотів було зірвано через скасування або значну затримку рейсів. Криза спричинена збільшенням відсутності диспетчерів через шатдаун, пише Reuters.   Нинішній шатдаун став другим за тривалістю в історії США. З 21 жовтня 2025 року він перевершив попередній рекорд у 21 день, встановлений за часів президентства Білла Клінтона. У разі продовження нинішня ситуація може перетворитися на найдовшу в історії країни.   При цьому Адміністративно-бюджетне управління Білого дому наголосило, що військовослужбовці та правоохоронці продовжать отримувати зарплати навіть у разі часткової зупинки фінансування. Водночас адміністрація працює над новими скороченнями державного сектору.

У США через шатдаун можуть припинити авіаперельоти

06:39:11

  Ситуація із внутрішніми перельотами в Сполучених Штатах ускладнилася через безпекові питання, які виникли на тлі часткового припинення роботи федерального уряду. Нестача авіадиспетчерів та затримки рейсів стали серйозною проблемою. Міністр транспорту США Шон Даффі в інтерв’ю CNBC 3 листопада  розповів про ймовірність закриття повітряного простору.   Він наголосив, що якщо ситуація стане критично небезпечною, американська влада буде змушена повністю закрити повітряний простір. Наразі вони працюють над тим, щоб цього не допустити, хоча вже є значні затримки авіарейсів.   Шатдаун у США триває 34 дні, і за цей час 13 тисяч авіадиспетчерів працюють без зарплати. Внаслідок цього було скасовано десятки тисяч рейсів, а найбільше постраждали пасажири на 30 найбільш завантажених аеропортах країни.   За даними Федерального авіаційного управління США, майже половина цих аеропортів має гострий дефіцит диспетчерів, що призвело до затримки понад 6200 рейсів та скасування майже 500.   Авіакомпанії заявляють, що ці проблеми вже відобразилися на понад 3,2 мільйонах пасажирів, чий графік польотів було зірвано через скасування або значну затримку рейсів. Криза спричинена збільшенням відсутності диспетчерів через шатдаун, пише Reuters.   Нинішній шатдаун став другим за тривалістю в історії США. З 21 жовтня 2025 року він перевершив попередній рекорд у 21 день, встановлений за часів президентства Білла Клінтона. У разі продовження нинішня ситуація може перетворитися на найдовшу в історії країни.   При цьому Адміністративно-бюджетне управління Білого дому наголосило, що військовослужбовці та правоохоронці продовжать отримувати зарплати навіть у разі часткової зупинки фінансування. Водночас адміністрація працює над новими скороченнями державного сектору.

Вже на фронті: Україна створила заміну DJI Mavic

06:00:11

  Україна активно збільшує виробництво своїх безпілотників, замінюючи китайські DJI Mavic. Перші тисячі нових українських дронів вже використовуються на передовій. Це стало відомо завдяки матеріалу Forbes, який висвітлив прогрес української оборонної індустрії у розробці й створенні локальних моделей.   Нові безпілотники поступово витісняють популярні Mavic компанії DJI, які тривалий час використовувались через компактність, високоякісні камери та розумні системи управління.   Проте після того, як DJI припинила поставки своїх продуктів в Україну, виникла потреба в терміновій заміні цих дронів. До того ж використання дронів DJI могло нести безпекові загрози, адже вони потенційно здатні передавати дані виробнику, що неприпустимо в умовах війни.   Українські інженери запропонували низку вітчизняних альтернатив. Наприклад, квадрокоптер Yautja (або Shmavik) компанії Ukropter має розширений радіус польоту, покращену стійкість до перешкод і високу надійність. Інша модель - Zoom від Frontline Robotics - розрахована на складні умови радіоелектронної боротьби. Вона оснащена системою візуальної навігації на основі штучного інтелекту, що дозволяє визначати маршрути навіть без доступу до GPS, і має функцію повернення до оператора при втраті зв’язку.   Фахівці відзначають, що хоча частина компонентів все ще імпортується, частка українських деталей стрімко зростає. Наприклад, Frontline Robotics повідомляє, що імпортованими залишаються лише 15% елементів, здебільшого з Китаю.   Водночас українські виробники вже освоїли виробництво ключових компонентів: двигунів, акумуляторів, контролерів та тепловізорів. Так, завод Motor-G випускає понад 100 тисяч двигунів щомісяця, забезпечуючи стабільні поставки для військових потреб.   Також наголошується, що наступного тижня до України прибуде американська делегація для обговорення спільного виробництва дронів.   Як ми вже писали, Володимир Зеленський заявив, що Україна в питанні експорту озброєння готова працювати  з морськими дронами і деякими артилерійськими системами .