Гуманоїдні роботи почали обслуговувати людей у китайському готелі
Гуманоїдні роботи XMAN-R1 почали обслуговувати відвідувачів у китайському готелі Shangri-La Traders при аеропорту Хунцяо, пише Interesting Engineering.
Роботів використовують для того, щоби показати, як ШІ та робототехніка можуть підвищити ефективність обслуговування, водночас зберігаючи персоналізований підхід до кожного гостя.
Shangri-La Traders став першим у світі готелем, де працює модель спільного обслуговування: тут працюють роботи загального і спецпризначення.
Звичайні роботи виконують щоденні завдання: зустрічають гостей, прибирають, доставляють їжу та речі, носять багаж тощо. Робот XMAN-R1 стоїть за стійкою реєстрації готелю і зустрічає нових гостей – він може говорити з ними, використовуючи природну мову й штучний інтелект.
Разом із XMAN-R1 у готелі працюють інші спеціальні роботи, які приносять їжу в номер, транспортують багаж, контролюють прибирання, а також доставляють їжу в ресторани.
Американська компанія Figure Robotics представила нову модель гуманоїдного робота Figure 03, який може прибирати будинок, прати речі й доставляти посилки.
Відео й обкладинка: KEENON Robotics













