Програми матеріальної підтримки та окремий розділ для ВПО: для киян запустили чат-бот «єОпора»
Для киян запустили чат-бот «єОпора», у якому зібрали інформацію про фінансову та юридичну допомогу, повідомляє очільник КМВА Тимур Ткаченко.
У боті можна отримати інформацію про «єВідновлення», «Турбота. Назустріч киянам» допомогу від депутатів та міжнародних організацій та про інші державні та міські програми матеріальної підтримки постраждалих, а саме, які є виплати, куди звертатися та контакти.
Також у чат-боті з'являтиметься інформація про розгортання штабів з адресами та контактами у разі атак. Крім цього, у боті зібрали контакти організацій, які надають правову та психологічну підтримку.
Ще є окремий розділ з інформацією для внутрішньо переміщених осіб. Сервіс є частиною платформи «єОпора».
Перейти у чат-бот можна за посиланням.
У чат-боті @KyivShelterBot від КМВА можна повідомити про зачинене укриття.
Обкладинка: Kaitlyn Baker