Meta вводить нові правила для боротьби з неоригінальним контентом
Компанія Meta посилить заходи для зменшення неоригінального контенту у Facebook.
Таким чином хочуть захистити та підвищити рівень кріейторів, які діляться оригінальним контентом. Тепер облікові записи, які використовують чужі відео, фотографії чи текстові публікації, не лише тимчасово втратять доступ до програм монетизації Facebook, а ще їх контент показуватимуть рідше.
Також у компанії вивчають способи належного посилання на авторів. Зокрема, тестують додавання посилань на дублікати відео, які спрямовуватимуть глядачів на оригінальний контент.
Неоригінальним контентом у компанії називають той, що повторно використовує або перепрофілює контент іншого автора без зазначення його авторства, використовуючи його креативність.
У Meta закликають публікувати оригінальний контент або вносити покращення у вже опублікований контент іншими користувачами – додавати оригінальну озвучку, коментарі або креативне редагування.
У першій половині 2025 року компанія вжила заходів щодо приблизно 500 тисяч облікових записів, які публікували неоригінальний контент. Також Meta видалила близько 10 мільйонів профілів, які видавали себе за великих виробників контенту.
У липні YouTube оновив правила монетизації, щоб боротися з масово згенерованим контентом, створеним за допомогою штучного інтелекту.
Обкладинка: Solen Feyissa, Unsplash