Мы в соціальних мережах

Facebook

Showreel

Video

Бейл хоче придбати футбольний клуб

00:15:17

  Екс-гравець мадридського Реала , лондонського Тоттенгема та збірної Уельсу Гарет Бейл бажає повернутися у світ футболу у новій ролі. Про це він повідомив у коментарі Sky Sports.   За словами Бейла, він має намір стати власником Кардіффа та вивести клуб до Прем'єр-ліги.   "Я не можу сказати багато, але можу сказати, що ми зацікавлені в придбанні Кардіффа , звичайно ж, мого рідного клубу, де я виріс, де грав мій дядько. Так, участь у групі власників була б здійсненням мрії. Це клуб, який мені близький, це місце, де я виріс. Я б дуже хотів бути частиною розвитку Кардіффа  і вивести його до Прем'єр-ліги, де йому і належить бути.   Я знаю, наскільки чудові вболівальники Уельсу, вболівальники Кардіффа , і було б чудово спробувати щось зробити разом.   Це те, до чого я причетний. Ми обговорювали це, намагаючись налагодити співпрацю з Кардіффом , але більше новин з'явиться у майбутньому.   Зазначимо, що раніше Лука Модрич став співвласником іншого валлійського клубу .   Новини від  Корреспондент.net  в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали  https://t.me/korrespondentnet  та  WhatsApp

У Перській затоці утворився затор із 1000 суден

23:00:07

Судноплавство в Перській затоці опинилося в кризовій ситуації після погроз Ірану перекрити Ормузьку протоку: утворилася затор із майже тисячі суден, посилилися збої GPS, через що зросли ризики зіткнення. Про це пише S&P Global в понеділок, 23 червня.   Судноплавні компанії повідомляють про безпрецедентні затори у Перській затоці, викликані збоями GPS. Через це власники суден обмежують рух у денний час, скорочуючи звичне 24-годинне вікно до 16-18 годин. Зазначається, що це призвело до накопичення майже 1000 суден, що очікують на транзит через Ормузьку протоку - важливий енергетичний маршрут, через який проходить близько 20 млн барелів сирої нафти та 11 млрд кубічних футів зрідженого природного газу щодня.   Керівники судноплавних компаній також повідомляють про труднощі у підтриманні зв’язку з екіпажами через постійне заглушення GPS, що ускладнює навігацію та підвищує ризики зіткнень. Загроза також походить від морських мін навіть без повного перекриття протоки.   Нестабільність викликана погрозами парламенту Ірану закрити Ормузьку протоку після авіаударів США по іранських ядерних об'єктах. Остаточне рішення щодо цього питання прийматиме Рада національної безпеки Ірану. Раніше Іран вже неодноразово погрожував перекрити протоку, проте до реальних дій справа не доходила.   Ормузька протока - критично важлива артерія світової торгівлі. Через неї проходить приблизно 20% глобальних постачань нафти та газу. Основні експортери нафти через цей маршрут - країни ОПЕК: Іран, Ірак, Кувейт, ОАЕ та Саудівська Аравія.    Протока має завширшки лише близько 40 км у найширшому місці, а судноплавні канали ще вужчі, що робить її особливо вразливою до блокування.   Катар, один із провідних світових постачальників СПГ, відправляє через протоку майже весь обсяг скрапленого газу. За безпеку у цьому районі відповідає П'ятий флот ВМС США, що базується у Бахрейні. Нагадаємо, СШа заявили, що Іран може постати перед жорсткою реакцією міжнародної спільноти у разі перекриття Ормузької протоки .